احداث ۴ تقاطع غیرهمسطح در شمال غرب پایتخت؛ امسال

شریفی تکمیل چهار تقاطع مهم منطقه ۵ و بازنگری در مدیریت سرای محلات را از مهمترین برنامه‌های شهرداری این منطقه برشمرد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص مهمترین برنامه ها و اولویت های این منطقه در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با حمایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تکمیل تقاطع های مهم شهر تهران در دستور کار قرار دارد. بر همین اساس ۴ تقاطع مهم در منطقه ۵ وجود دارد که باید انجام شود. این تقاطع ها شامل تقاطع شهید حکیم و تعاون، راستگرد بزرگراه شهید همت به شهید اشرفی اصفهانی جنوب، تقاطع جنت آباد و شهید آبشناسان و راستگرد شهید ستاری به شهید لشگری است که در بحث عمرانی در اولویت اقدامات منطقه در سال جاری قرار دارند.

وی افزود: علاوه بر تکمیل تقاطع های مهم منطقه اجرای پروژه های توسعه محلی و پروژه های مربوط به احداث بوستان ها و عملیات مستمر در خصوص نگهداری شهر از دیگر برنامه های امسال شهرداری منطقه ۵ است.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی بنا داریم که با سیاست شهرداری تهران در مدیریت سرای محلات بازنگری انجام دهیم و امیدواریم این بازنگری به مشارکت بیشتر شهروندان در اداره محله‌شان منجر شود، خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل اعلام شده از سوی شورای شهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران آیین نامه هایی را مشخص کرده که تغییر اساسی نسبت به وضع موجود دارد و با اجرای این آیین نامه ها سطح مشارکت در محلات شهر تهران افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 34360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =