آماده سازی بوستان‌های منطقه ۲۰ برای پذیرایی از شهروندان و روزه داران در روز طبیعت

شهردار منطقه ۲۰ گفت: بوستان ها برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب برای پذیرایی از شهروندان و گردشگران در روز طبیعت آماده سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده معاونت خدمات شهری برای روز طبیعت؛ گفت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان و روزه داران اقدامات لازم برای رفع نواقص در بوستان‌ها از جمله ایمن سازی وسایل بازی کودکان و وسایل بدنسازی، آمادگی برای اطفاء حریق احتمالی، تهیه کیسه‌های زباله، نظافت و پاکسازی بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی انجام شد.

ناظم رضوی افزود: کاشت بیش از ۶ هزار مترمربع فرش گل در فضاهای سبز با استفاده از گل های رنگارنگ لاله، کالانکوآ، اطلسی، سینره، شب بو، استئوسپرموم، همیشه بهار، میمون از دیگر اقدامات این حوزه برای روز طبیعت بود.

او اضافه کرد: به منظور افزایش زیبایی بصری و رفاه حال شهروندان عملیات شستشوی المان‌های داخل بوستان ها، تخلیه و شستشوی مخازن حاشیه بوستانها، شستشوی جداول و المان‌ها، نظافت معابر داخلی و معابر منتهی به بوستان‌ها و حمل ضایعات فضای سبز انجام شد.

شهردار منطقه با بیان اینکه همزمان با روز طبیعت نماز جماعت در ۶ بوستان این منطقه برپا شد، اظهار داشت: بوستان‌های نغمه، ایثار، جانبازان، ماهور، دانش و کانون امام خمینی برای برپایی فریضه نماز جماعت در روز طبیعت میزبان شهروندان بود.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 34363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =