گزارش اقدامات نوروزی شهرداری تهران در جلسه آتی شورا ارائه می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان در صحن یکصد و سی و هفتم شورا خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی از برگزاری یکصد و سی و هفتمین جـلسه رســـمی ششمین دوره شـورای اســلامی شــهــر تـهـران، ری و تـجـریش روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ در محل صحن رسمی جلسات شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: در این جلسه ۲۲ دستور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح جزئیات صحن علنی فردا اظهار کرد: در بخش ابتدایی جلسه، نطق پیش از دستور حجت السلام سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران قرائت خواهد شد و پس از آن صحن وارد بررسی دستور کارها خواهد شد.

سخنگوی شورا افزود: دستور نخست جلسه فردا به بررسی اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان اختصاص دارد که در این رابطه مقرر شده تا محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گزارشی را در این خصوص عنوان کند.

نادعلی با اشاره به بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر" اظهار کرد: یک فوریت این طرح در صد و بیست و چهارمین حلسه شورا مورد تصویب قرار گرفت در همین راستا مقرر شده تا جزییات این طرح بعنوان دستور دوم صحن فردا مورد بررسی اعضای شورای شهر گیرد.

وی انتخاب یک عضو شورای شهر جهت "عضویت در ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله‌ای" و "اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت از رده خارج کردن اموال منقول مستعمل تحویلی به ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی، موسسات عمومی و عام المنفعه، شهرهای دچار حوادث ناگهانی و سایر موارد مشابه" و "بررسی بیست و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران" را از دیگر دستورهای صحن روز سه شنبه شورا برشمرد.

نادعلی در پایان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران تاکید کرد: در صحن فردا اعضای شورا ۲۴ فقره پرونده پلاک ثبتی را از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 34377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =