۴۰۰ کیلو گرم پسماند خشک از ۱۰ بوستان منطقه ۱۹ در روز طبیعت جمع آوری شد

با مشارکت شهروندان دوستدار محیط زیست با استقرار ۵  خودرو ملودی و بیش از ۱۰ کارگر ۴۰۰ کیلو گرم پسماند خشک از ۱۰ بوستان منطقه نوزده در روز طبیعت جمع آوری شد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: عوامل اجرایی حوزه مدیریت پسماند از ساعات اولیه روز طبیعت، با استقرار در ورودی بوستان ها ۳۰۰ کیلوگرم کیسه برای جمع آوری و تفکیک پسماند تر و خشک بین شهروندان توزیع کردند.

فرهادی با اشاره به حضور آموزشگران سازمان پسماند در این روز ادامه داد: در این روز در تمامی بوستان‌های منطقه ۱۲ آموزشگران به همراه ۵ خودرو ملودی و ۱۱ کارگر  با حضور در بوستان‌ها با مردم چهره به چهره صحبت کردند و آموزش‌های لازم درباره  پسماند  به آنها ارائه شد.

این مسئول اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی در خصوص مدیریت پسماند ۱۶۰ بروشور آموزشی در بین شهروندان توزیع و چهار ویژه برنامه نقاشی، گروه نمایشی و ...برگزار شد.

همچنین غرفه بازیافت در جشن بهار ایران به منظور ارائه آموزش های ویژه پسماند از آغاز سال نو در بوستان ولایت هر شب دایر است.

به گفته فرهادی؛ به منظور خدمات رسانی به شهروندان و روزه داران اقدامات لازم برای رفع نواقص در بوستان‌ها از جمله ایمن سازی وسایل بازی کودکان و وسایل بدنسازی، نظافت و پاکسازی بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی در روز طبیعت و پس از پایان مراسم انجام شد.

انتهای پیام/ 
 

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 34419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =