ویژه برنامه "چرخ بهار" در ماه رمضان

شهردار منطقه۱۴ از اجرای ویژه برنامه «چرخ بهار» در راستای ایجاد شور و نشاط و فراهم شدن فضایی مهیج همراه با آموزش به طور ویژه برای کودکان و نوجوانان در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به اینکه گروه سنی کودک و نوجوان همواره یکی از مهمترین اقشار هر جامعه‌ هستند، افزود: از این رو ویژه‌برنامه‌هایی با موضوع‌های شهروندی برای گروه سنی در نظر گرفته شد و کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها در این ویژه برنامه‌ها از فعالیت‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و آموزشی بهره‌مند شدند.

سالاری پور با بیان اینکه این ویژه‌برنامه‌ها در قالب نمایش های عروسکی،اجرای عروسک‌های اقوام ایرانی، عروسک‌های سنتی و آموزشی، «شهر قصه» و «زیر گنبدکبود» با عنوان «چرخ بهار» و دیگر مجموعه برنامه‌ها به منظور ایجاد شادی و با نشاط برای کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد، ادامه داد: این برنامه‌ها در بوستان پرستار و محله دوستدار کودک منطقه برگزار شد و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

وی با اشاره به قرارداشتن در ماه مبارک رمضان از برنامه‌ریزی و استمرار برنامه‌های متنوع آموزش‌های شهروندی با موضوعات فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان این ماه خبر داد.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 34448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =