جشن رمضان برای ۱۴۰۰ نفر از اعضای خانواده بزرگ شهرداری منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری جشن رمضان برای ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز این منطقه به همراه خانواده‌هایشان به پاس قدردانی از زحمات و خدمت‌رسانی خالصانه آنان برای منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سه‌شنبه ۱۵ فروردین‌ماه، همزمان با لحظات ملکوتی افطار و اذان مغرب، جشن رمضان برای ۱۴۰۰ نفر از اعضای خانواده بزرگ شهرداری منطقه ۱۲، شامل ۵۰۰ نفر از نیروهای خدوم خدمات شهری و فضای سبز به همراه خانواده‌هایشان در تالار فرهنگیان ناحیه ۶ این منطقه واقع در خیابان گوته برگزار شد.

در این مراسم که طبق روال سال‌های گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان و تبریک عید نوروز برگزار شد، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران، ماه ضیافت الهی را ماه نزدیک‌شدن دل‌ها به یکدیگر دانست و با اشاره به توصیه بزرگان دین در برپایی سفره‌های افطاری گفت: خانواده بزرگ نیروهای خدوم خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۲ با استفاده از این فرصت معنوی، امشب در این مکان جمع شده‌اند تا هم در این افطار یکدیگر را در ثواب روزه خود سهیم سازند و هم ‌ان‌شاءالله خاطرات خوشی را از این دورهمی صمیمانه برای خود به جای بگذارند.

یزدی با بیان این مطلب که ماه رمضان، ماه دعا و عبادت است، افزود: قله این دعاها در شب‌های پرفیض قدر است که امیدوارم در این شب‌ها بهترین‌ها برای همه مؤمنان و مردم شریف ایران مقدر شود و من از همه شما خاضعانه خواهش می‌کنم حتماً هم همدیگر و هم کشور و مسؤولانی را خالصانه در حال خدمت‌رسانی به کشور هستند، دعا کنید و ما را هم از دعای خیر خود بی‌بهره نگذارید.

این مراسم افطاری که همراه با جشن و استیج برنامه‌های شاد بود، با قرائت قرآن توسط بهرامی، قاری نوجوان آغاز شد و پس از پخش اذان با اقامه نماز مغرب و اعشا و صرف افطار ادامه یافت. اجرای برنامه تقلید صدا با هنرمندی رضازاده و تواشیح توسط گروه محراب از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 34454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =