برپایی پردیس فرهنگی، هنری و ورزشی در دهکده بهار ایران

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، از برپائی پردیس فرهنگی، هنری و ورزشی (تفریحات سالم) و شهربازی در دهکده بهار ایران پهنه جنوب غرب تهران واقع در بوستان بزرگ ولایت توسط منطقه ۱۶ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، دهکده بهار ایران با پردیس‌های متنوع فرهنگی، هنری آئینی، ورزشی تفریحات سالم-شهربازی و ... به صورت رایگان همه روزه از سوم فروردین تا ۱۸ فروردین از ساعت ۱۸ الی ۲۴ در بوستان بزرگ ولایت پذیرای شهروندان محترم مناطق ۱۶،۱۷،۱۸،۱۹ و سایر همشهریان و مسافران نوروزی بود.

همچنین استیج جشن بهار ایران هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۴ در ضلع شمالی قلعه شادی بوستان ولایت برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۶ گفت: برپائی پردیس ورزشی تربیت بدنی تفریحات سالم و شهربازی با امکانات متنوع شامل زیپ لاین، ترامبولین، ایرهاکی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، فوتبال گل کوچیک، انواع تاپ و سرسره و وسایل بازی بادی برای کودکان و نونهالان، اسب سواری و قاطر سواری، درشکه و کالسکه سواری، قایق آبی برای قایق سواری کودکان، ایجاد محوطه شن بازی با کامیون و بلدوزر پلاستیکی برای کودکان و ... هر شب به صورت رایگان از ساعت ۱۸ قبل از اذان مغرب لغایت ۲۴ به ارائه خدمات مشغول بود.

بر اساس این گزارش؛ دهکده بهار ایران بوستان ولایت دارای استیج جشن بهار ایران، پردیس قرآنی، پردیس فرهنگی اجتماعی هنری سلامت  و ... نیز بود که سایر موارد با مشارکت مناطق ۱۷،۱۸،۱۹ در محوطه فضای باز ضلع شمالی قلعه شادی بوستان ولایت فضای شاد و متنوعی در بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت برای شهروندان مهیا و به ارمغان آورده بود.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 34578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =