شمال شرق پایتخت در بارش‌های بهاره تحت کنترل است

شهردار منطقه ۴ از  مهار آبگرفتگی بارش های بهاره آخر هفته در سطح منطقه خبر داد و گفت: با لایروبی و رسوب شکنی قنات ها، کانال ها، جوی ها  و مسیل های منطقه از آب گرفتگی های احتمالی در فصل بارش جلوگیری می شود.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: همزمان با بارش های بهاره آخر هفته جاری و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید و طوفان های احتمالی، مهار آبگرفتگی ها با اقدامات پیشگیرانه ای  آغاز شده و همچنان در حال انجام است.

او افزود: در این عملیات با رسوب زدایی از کانال ها، جوی ها و مسیل ها و حفظ نظافت آنها گامی اساسی در رفع مشکلات احتمالی برداشته شد.  

کمالی زاده  ادامه داد: استقرار سرپناه‌ها در مکان های مناسب و حساس و آبگیر حین بارش، پایش‌های روزانه، استقرار دائم عوامل کارگری با تجهیزات مناسب، پایش و کنترل و فیلمبرداری  از کانال ها و مسیل ها جهت شناسایی نقاط خطرپذیر؛ رسوب برداری مکانیزه از مسیل ها از دیگر اقدامات انجام گرفته این عملیات است.

او  در پایان با درخواست مساعدت از همشهریان گفت: یکی از اصلی ترین عوامل آبگرفتگی‌ها در بارش‌های فصلی رها کردن زباله ها در جوی ها و کانال هاست که در این امر کمک و مساعدت شهروندان بسیار حائز اهمیت بوده و با رعایت بیشتر نظافت و بهداشت معابر از این امر خطیر جلوگیری خواهد شد.

 انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: 34753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =