نگاه‌گذر مستندات جنایات آمریکا و اسرائیل در محل نماز جمعه تهران

شهردار منطقه ۱۲ از ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی ویژه روز قدس به نمازگزاران مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در طول شب‌های پرفیض قدر نیز با ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در خدمت شهروندان در نواحی ۶گانه بودیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین از ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی ویژه روز قدس به نمازگزاران شرکت‌کننده در مراسم نماز جمعه دانشگاه تهران خبر داد و گفت: روز گذشته، جمعه، ۲۵ فروردین‌ماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز قدس نامیده می‌شود، مسلمانان روزه‌دار سراسر جهان، بار دیگر انزجار خود را از جنایات رژیم‌های استکباری آمریکا و اسرائیل اعلام کردند و مردم غیور و حق‌طلب تهرانی نیز به منظور حمایت و اعلام همبستگی خویش با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی و نماز جمعه تهران شرکت کردند.

یزدی با اشاره به برپایی نگاه‌گذر مستندات جنایات آمریکا و اسرائیل در محل نماز جمعه دانشگاه تهران افزود: شهرداری منطقه ۱۲ به همین مناسبت نسبت به برپایی این نمایشگاه عکس اقدام کرد که در کنار آن خدمات دیگر فرهنگی و اجتماعی نظیر مشاوره مذهبی، امضای طومار اعلام انزجار نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، ویزیت رایگان پزشک عمومی، ورزش، سرگرمی و... به نمازگزاران ارائه شد.

وی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت شب‌های پرفیض قدر و شهادت مظلومانه حضرت امیرالمؤمنین، علی (علیه‌السلام) در سطح نواحی ۶گانه این منطقه سخن گفت و بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌ و تبلیغات محیطی برای مراسم سوگواری ایام شهادت مولی‌الموحدین (علیه‌السلام) در مساجد فاخر منطقه نظیر مسجد ارک، مسجد امام خمینی(قدس‌السره) در بازار تهران، مسجد بزرگ لاله‌زار و... برپایی مراسم احیا ویژه کودکان در مسجد بقیه‌الله (عج) با اقداماتی نظیر قصه‌گویی، برگزاری مسابقه نقاشی، مراسم سرگرفتن قرآن و عزاداری، برپایی کارگاه‌های قصه‌گویی ویژه نونهالان با موضوع شخصیت‌شناسی امام علی (علیه‌السلام) و محافل انس با قرآن ویژه بانوان در سرای محلات ۱۳گانه، برپایی میز خدمت سلامت و مشاوره روانشناسی در مساجد سطح منطقه و برپایی ایستگاه آموزشی قنوت غنچه‌ها در سرای محله فردوسی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 34816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =