انعقاد قرارداد برای احداث پارکینگ در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و دکترشریعتی

شهردار منطقه ۶ از انعقاد تفاهم نامه همکاری در  تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ به منظور احداث‌ پارکینگ عمومی با همکاری دو مرکز درمانی مهم سطح منطقه در راستای رفع معضل پارکینگ این بخش از شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام خبر احداث پارکینگ در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و دکترشریعتی، گفت: یکی از مشکلات اصلی موجود در سطح منطقه مشکل کمبود فضای پارک خودرو بود، ما به طرح‌های خوبی در راستای رفع این معضل رسیدیم، ساخت پارکینگ نیازمند تامین زمین بود، ولی در هیچ نقطه‌ای از منطقه ۶ زمین لازم برای این امر را وجود نداشت.

شهردار منطقه ادامه داد: از همین رو تلاش کردیم از ظرفیت مراکز ‌دولتی و درمانی که خود از دلایل مهم ایجاد جاذبه سفر شهروندان تهرانی و بیماران برای درمان از نقاط مختلف کشور به منطقه بود بهره مند شویم و از خود مشکل به عنوان راهکار حل آن استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: متعاقب ایجاد ترافیک که یکی از مشکلات اصلی بخش مرکزی شهر است، ما در سطح منطقه با کمبود فضای پارک و سونامی پارک خودرو در معابر و خیابان‌های سطح منطقه روبرو هستیم که از لحاظ بصری چهره این بخش از شهر را ناخوشایند می‌کند.

محمدی با بیان اینکه  روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ تفاهنامه اولیه با بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و دکتر شریعتی امضا شد گفت: با انعقاد این تفاهم نامه‌ها به دنبال حل این مشکل چندین ساله هستیم.

وی در پاسخ به اینکه عملیات عمرانی احداث پارکینگ ها از چه زمانی آغاز خواهد شد اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌های اولیه امضا شد که پس از این پیگیری‌های لازم برای تبدیل این تفاهم‌نامه به قرارداد در حوزه ترافیک شهرداری تهران در دستور کار قرار دارد که پس از برگزاری تشریفات مناقصه، پیش بینی ما برای شروع عملیات، خرداد ماه ۱۴۰۲ است.

شهردار منطقه در پایان گفت: با احداث این پارکینگ ها تا حد قابل توجهی معضل فضای پارک درسطح منطقه رفع خواهد شد و نهضت‌ پارکینگ سازی در منطقه با مشارکت بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر: 34900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =