ماه مهربانی میزبان دختران روزه اولی منطقه ۹

۱۵۰ دختر روزه اولی ۲۹ فروردین ماه در جشنی که در قالب پویش «ماه مهربانی» توسط اداره امور بانوان منطقه ۹ برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: پویش «ماه مهربانی» در ایام ماه مبارک رمضان به منظور افزایش همدلی، نشاط معنوی دختران روزه اولی و خانواده‌هایشان در غرب پایتخت برگزار می شود.

وی افزود: به  همین مناسبت ۱۵۰ دختر روزه اولی روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در بوستان کوکب واقع در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام، از ساعت ۱۶:۳۰ در این جشن معنوی شرکت خواهند داشت.

شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه پویش «ماه مهربانی» با هدف معرفی ماه مبارک رمضان به عنوان ماهی شاد و خاطره انگیز برای روزه اولی‌ها و تقویت حس همدلی و محبت است، عنوان کرد: با اجرای پویش مذکور علاوه بر تقویت نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان، تجربه‌های کمک و نیکوکاری برای نوجوانان با موضوعات سفره افطار، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی، فراغت و سرگرمی ثبت می شود.

همچنین جشن روزه اولی های دختران منطقه ۹ برنامه‌ای مفرح و شاد فرهنگی است که توسط اداره امور بانوان منطقه ۹ و با همکاری حرم شهدای گمنام مهرآباد جنوبی در قالب استیج، تواشیح، مسابقه، پذیرایی و اهداء جوایز برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 34914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =