روزه‌اولی‌ها، مادران و دختران دارای معلولیت و کارگران خدمات شهری مهمان منطقه ۱۲ بودند

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی پویش ماه مهربانی برای دختران روزه‌اولی این منطقه و جشن و ضیافت افطاری برای مادران و دختران دارای معلولیت، همچنین مراسم افطار برای کارگران زحمت‌کش خدمات شهری و فضای سبز و نیروهای خدوم شهربان و معبربان در سالن‌های مجزای تالار فرهنگیان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، شامگاه گذشته، یک‌شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه، هم‌زمان با لحظات پرفیض افطار بیست‌وپنجمین روز ماه مبارک رمضان، شهرداری منطقه ۱۲ میزبان سه گروه مختلف از شهروندان روزه‌دار و کارکنان خدوم شهرداری در سالن‌های مجزای تالار فرهنگیان واقع در ناحیه ۶ این منطقه بود.

بر اساس این گزارش، این گروه‌ها شامل ۷۵ نفر از دختران روزه‌اولی منطقه ۱۲، ۵۳ نفر از مادران و دختران دارای معلولیت که عضو کانون افراد دارای معلولیت منطقه بودند و ۶۵۰ نفر از کارگران خدمات شهری و فضای سبز به همراه ۱۵۰ نفر از نیروهای معبربان و شهربان منطقه می‌شدند که در دو سالن مجزا از مجموعه تالار فرهنگیان با برپایی جشن و مراسم افطاری از آنها پذیرایی شد.

امیر یزدی، شهردار منطقه که در مراسم افطار دختران روزه‌اولی حضور داشت، طی سخنانی خطاب به این دختران گفت: این اتفاق مبارک را به دختران عزیزم که امسال، اولین سالی است که روزه می‌گیرید، تبریک می‌گویم و امیدوارم طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد خاطره شیرین از اولین روزه در ذهن روزه‌اولی‌ها بیان کرد و افزود: شما بسیار پاک هستید و دعاهایتان مستجاب می‌شود. حتماً در حق پدر و مادرهایتان دعا کنید و امیدوارم در آینده که خودتان ان‌شاءالله مادر می‌شوید، بتوانید خاطراتی نظیر تجربیات عبادی خود در این روزها برای فرزندان روزه‌اولی‌ به وجود آورید.

پویش ماه مهربانی و برگزاری مراسم تکریم و افطاری ویژه دختران روزه‌اولی و مادران و دختران دارای معلولیت با هدف افزایش همدلی و محبت بین دختران روزه‌اولی و خانواده‌هایشان، تقویت نگرش معنوی به ماه مبارک رمضان و تشویق به اطاعت از امر خداوند برای دختران نوجوان برگزار شد.

در این مراسم به منظور تقدیر از دختران روزه‌اولی، هنگام ورود به آنها پکیج عبودیت (چادرنماز، سجاده و قرآن) و به مادران و دختران دارای معلولیت نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. در ادامه، حاضران پس از قرائت قرآن، اجرای تواشیح، سرود و اجرای مسابقه به همراه اهدای جوایز به استقبال لحظات عرفانی اذان مغرب و نماز جماعت رفتند و مراسم با پذیرایی افطار و شام پایان یافت.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 34926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =