آمادگی شهرداری منطقه ۹ برای برگزاری باشکوه ویژه‌ برنامه‌های عید سعید فطر

شهرداری منطقه ۹ با مشارکت سرای محلات، مساجد و پایگاه‌های بسیج غرب پایتخت آماده برگزاری برنامه‌های مختلفی ویژه عید سعید فطر می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: برگزاری نماز عید فطر در نقاط مختلف منطقه ۹، برپایی استیج و برگزاری جشن عید سعید فطر در بوستان کوکب و پلازای هاشمی، اجرای سرود، تواشیح، مولودی خوانی، مسابقه فرهنگی، غرفه‌های پذیرایی از نمازگزاران، مراسم نورافشانی در شب عید از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت فرا رسیدن عید فطر در منطقه ۹ است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اجرایی خدمات شهری در منطقه ۹ به مناسبت این عید بزرگ عنوان کرد: اجرای طرح شستشو و پاکسازی مساجد به منظور آمادگی جهت هر چه بهتر برگزاری نمازعید سعید فطر از جمله اقدامات است.

شهردار منطقه ۹ اضافه کرد: شستشوی مخازن و زیر مخزنی ها، رفت و روب و شستشوی اطراف و درهای مساجد، لایروبی انهار مجاور مساجد از دیگر موارد اجرایی روز عیدفطراست.

مرتضوی یادآور شد: آذین بندی ساختمان‌های اصلی شهرداری منطقه و نواحی با ریسه‌های پارچه ای رنگی، نصب المان نوری گل نرگس و اکران طرح‌های فرهنگی در منطقه ۹ از اقدامات زیباسازی در غرب پایتخت است.

این مقام شهری در خاتمه گفت: منطقه ۹ در کنار اجرای برنامه های عید فطر در غرب پایتخت، به عنوان منطقه معین با اعزام اکیپ اجرایی پسماند و خدمات شهری و تجهیزات به مصلی امام خمینی(ره) جهت اقامه نماز عیدفطر به امامت رهبر معظم انقلاب نسبت به خدمت رسانی به شهروندان نمازگزار پایتخت اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 35055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =