پروژه پیاده راه حرم تا حرم آغاز شد

شهردار منطقه ۲۰ از آغاز پروژه پیاده راه حرم تا حرم از پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا آستان امامزاده عبدالله(ع) و بهسازی میدان اصلی شهرری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی درباره آغاز پروژه پیاده راه حرم تا حرم، گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و زائران، پروژه پیاده راه حرم تا حرم، از پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا حرم امامزاده عبدالله(ع) و طرح ارتقاء کیفی میدان اصلی شهرری با مشارکت شهرداری منطقه ۲۰ و سازمان نوسازی شهر تهران با برآورد هزینه ۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

او با بیان اینکه این محدوده تجهیز کارگاهی شده است افزود: در این طرح اجرای سنگ فرش، نصب مبلمان شهری، اجرای روشنایی و ساماندهی بوستان رازی در محور فدائیان اسلام انجام می شود و  پیش بینی می کنیم تا در مدت ۱۰ ماه تکمیل شود.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم ۳۰ هزار متر مربع کل متراژ کفپوش و سنگ فرش این محوطه انجام شود، بیان کرد: در این طرح میدان اصلی شهرری جمع آوری و با اجرای سنگ فرش و کفپوش،  آبنما در وسط میدان جانمایی می شود.

شهردار منطقه اظهار داشت: در این راستا هماهنگی با سازمان زیباسازی، راهنمایی و رانندگی و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ صورت گرفته که این طرح حداقل مداخلات و عوارض ترافیک شهری را در برداشته باشد.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 35196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =