زنگ سلامت در مدرسه عاصمی نواخته شد

به مناسبت هفته سلامت( ۹ لغایت ۱۵ اردبیهشت ماه)، شهرداری منطقه ۹ نسبت به اجرای ویژه برنامه زنگ سلامت(آهنگ سلامتی) با حضور شهردار منطقه ومدیران شهری در مدرسه ابتدایی دخترانه عاصمی اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به مقوله سلامت و توجه ویژه به آن گفت: نامگذاری هفته ای به نام سلامت بیانگر اهمیت سلامت در زندگی روزانه دارد که البته صرفا به سلامت جسمانی و موضوعات پزشکی محدود نمی گردد، بلکه سلامت روح و روان و به عبارتی سبک زندگی و سلامت رفتاری را نیز شامل می شود.

وی افزود: اجرای فعالیت‌های هفته سلامت در مدارس از این نظر حائز اهمیت می باشد که دانش آموزان و کودکان امروز، پدیدآورنده نسل آینده هستند که تفکرات و عقاید و سبک زندگی خود را به نسل دیگر منتقل می کنند. شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: شایسته است هفته سلامت را به عنوان یک فرصت آموزشی، مغتنم به شمار آورد و چه بسا می توان آن را به عنوان شروعی برای تغییر سبک زندگی، ترک عادت‌های ناسالم و رشد بهداشت فردی و عمومی در نظر گرفت.

لازم به ذکر است به مناسبت هفته سلامت با شعار "حال خوب زندگی " و" سلامت برای همه با پزشکی خانواده" ویژه برنامه زنگ سلامت (آهنگ سلامتی) با حضور شهردار منطقه ۹، رئیس آموزش و پرورش منطقه، رئیس مرکز بهداشت غرب و درمانگاه شهرداری منطقه و مدیران شهری در مدرسه ابتدایی دخترانه عاصمی برگزار شد.

مرتضوی در خاتمه یادآور شد: در این برنامه حدود ۵۰۰ نفر از دانش آموزان شرکت داشتند که در روز اول هفته سلامت ویژه برنامه هایی شامل؛ توزیع کتاب با موضوع بهداشت و سلامت ویژه دانش آموزان، توزیع بسته سلامت، اجرای سرود و تئاتر، اجرای تئاتر با موضوع سلامت کودکان، برپایی میز خدمت سلامت(غربالگری فشار خون و قند خون) ویژه اولیا دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه با هدف افزایش آگاهی و ارتقاء سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه اجرا شد.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 35421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =