بهره‌مندی محلات کم برخوردار منطقه ۱۹ از خدمات رایگان اتوبوس سیار در هفته سلامت 

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با هدف توسعه سرانه‌های سلامت، توجه شهروندان به مباحث مرتبط با سلامتی و لزوم پیشگیری از بیماری‌ها، اتوبوس سیار سلامت به منظور ارائه خدمات سلامت محور رایگان به شهروندان به طور ویژه در محلات کم برخوردار مستقر می شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این خدمات به مناسبت هفته سلامت با مشارکت اداره کل سلامت ارائه می شود افزود: این اتوبوس‌ها سه شنبه دوازدهم در محله دولتخواه جنوبی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و جمعه پانزدهم در شهرک رسالت خیابان شهید عزتی از سات ۱۴ تا ۱۶ و صالح آباد خیابان شهید کلهر از ساعت ۱۷تا ۱۹ به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

وی ارتقای سلامت عمومی جامعه و حساس کردن افراد نسبت به سلامت خود را یک وظیفه عنوان کرد و گفت: اتوبوس‌های سیار سلامت با همین رویکرد خدمات مشاوره تغذیه، کنترل قند، فشار خون، قد و وزن شاخص توده بدنی همراه با توزیع بروشور  به همشهریان عزیز خدمات ارائه می کنند.

فرهادی بیان کرد: درکنار این خدمات انواع بازی هادر قالب نشاط سالمندی، برپایی مسابقه در بین بزرگسالان و کودکان در کنار اتوبوس های سیار تدارک دیده شده است.

انتهای پیام /

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 35511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =