اوراق مشارکتی مترو را نمی‌توان در بخش‌های دیگر هزینه کرد

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه اوراق مشارکتی را که برای مترو منتشر می‌شود نمی‌توان در بخش دیگری هزینه کرد، گفت: این اوراق یا هزینه نشده و یا در مترو هزینه شده که این قابل بررسی است.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف اله فروزنده در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص "تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران" با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه شورا ۲۷ اسفندماه ۴۸ ساعت به ما زمان داد که به گزارش تفریغ پاسخ بدهیم، اظهار کرد: تا جایی که زمان اجازه داد پاسخ برخی بخش ها را دادیم اما حسابرس به این موارد قانع نشد و ما وقت می خواستیم که در صحن ارائه دهیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه اوراق مشارکتی را که برای مترو منتشر می شود نمی توان در بخش دیگری هزینه کرد، یادآور شد: این اوراق یا هزینه نشده و یا در مترو هزینه شده که این قابل بررسی است.

وی با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۰ با پدیده افزایش ۵۷ درصدی حقوق روبه رو بودیم، تصریح کرد: اگر رقمی از سایر بخش ها کم شده ناچاراً به این بخش اختصاص یافته و عوارض کسری پارکینگ و قطع اشجار نیز باید مجموعه های مسئول عملکرد داشته باشند تا هزینه شود و در غیر این صورت هزینه آن به خزانه واریز می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تأکید کرد: در زمانی که باید پاسخ بدهیم، گزارش خوبی را به مردم خواهیم داد که هم از لحاظ ریالی و هم از لحاظ اقدامی چه کاری انجام داده ایم.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 35535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =