احداث، مرمت و بهسازی ۶۴ چشمه سرویس بهداشتی در  منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از احداث، مرمت و بهسازی ۶۴ چشمه سرویس بهداشتی در سطح منطقه ۹ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: زندگی شهری زیرساختهایی را جهت رفاه حال ساکنین نیاز دارد که برای تمامی اقشار مناسب و قابل استفاده و پاسخگوی نیاز زیستی آنها باشد. بسیاری از شهروندان بواسطه نوع فعالیت و مشاغلشان زمان زیادی را در خیابان سپری می‌کنند.

همچنین شرایط حضور در فضاهای شهری برای کودکان و سالمندان نیز باید به گونه‌ای تسهیل  شود تا نیازهای زیستی آنها مرتفع شود.  

 شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در راستای تحقق شهر زیست پذیر، پایش سرویس‌های بهداشتی‌های سطح منطقه ۹، به عنوان یک زیر ساخت شهری، از اولویت‌های اجرایی مدیریت منطقه ۹ قرار گرفت و پس از بررسی‌های صورت گرفته عملیات احداث، مرمت، بهسازی و بهبود کیفیت سرویس‌های بهداشتی‌های فضاهای عمومی به ویژه در سطح بوستان ها توسط این معاونت اجرایی شد.

وی با اشاره به روز جهانی سرویس بهداشتی(۱۹ نوامبر-۲۸ آبان) که در تقویم سازمان ملل در راستای دسترسی آسان و مناسب شهروندان به این زیر ساخت در حوزه مدیریت شهری گنجانیده شده است افزود: با برنامه ریزی و اولویت بندی انجام گرفته در قالب طرح احداث و مرمت سرویس‌های بهداشتی، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ از آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به احداث و مرمت ۶۴ چشمه سرویس بهداشتی اقدام کرد.

مرتضوی در خاتمه با ارائه آماری از عملکرد حوزه فنی عمرانی منطقه ۹ در این خصوص عنوان کرد: در این طرح ۶ ماهه که تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به طول انجامید، مرمت و احداث ۳۸ چشمه سرویس بهداشتی در ۵ بوستان در ایام نوروز جهت رفاه مسافران و شهروندان عزیز به بهره برداری رسید و ۲۶ چشمه دیگر در قالب ۷ چشمه در ساختمان‌های مربوط به شهرداری،۱۳ چشمه در معابر عمومی و پایانه‌های سطح منطقه و ۶ چشمه ویژه کم توانان حرکتی، همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد تهران شهری برای همه و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شد.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 35540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =