توسعه و شکوفایی کشور در گرو آموزش فرزندان عزیزش به روش درست است

مراسم گرامیداشت هفته معلم با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه۱۹،حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی، ابراهیم وجدانی شهردار ناحیه یک و مدیران شهری با تقدیر از کادر آموزشی مدرسه دخترانه حجاب برگزار شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن عرض تبریک و شادباش در جمع معلمان افزود: معلمی کار سختی است و مشکلات جدی دارد ولی همین که عاشقانه تلاش می کنید برای آموزش دانش آموزان این مرز و بوم و این مسیر را طی می کنید همت و توان شما قابل ستایش و تقدیر است.

وی ادامه داد: رویکرد ما به عنوان شیعه حضرت علی(ع) این است که هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است و امروز بنده و همکارانم در جایگاهی که هستیم دست پرورده شما عزیرانیم و پس به وجودتان افتخار کرده و امیدواریم ادب و احترام را درحق شما به جا آوریم.

فرهادی با اشاره به اینکه ما معتقدیم هیچ سرزمینی به توسعه و شکوفایی نمی رسد مگر با آموزش فرزندان عزیزش به روش درست بیان کرد: قاعدتا برای رسیدن به این منزلت باید به شدت به جایگاه معلمین عزیز با رویکرد خاص توجه خاصی کرد، برای شما عزیزان آرزوی سربلندی، سرافرازی و پایمردی می کنم.

براساس این گزارش در این مراسم از معلمان و کادر آموزشی مدرسه دخترانه حجاب با اهدای گل و هدیه تقدیر شد.

ضمن اینکه اهدای هدیه و ملاقات با معلمین نمونه سطح نواحی و مدیران و مربیان پرورشی مجری طرح شهردار مدرسه، همچنین بازدید از معلمین خانواده شهید، جانباز و ایثارگر و عیادت از معلمین سالمند و دارای بیماری خاص نیز از دیگر برنامه های اجرایی هفته گرامیداشت مقام معلم بوده است.
انتهای پیام /

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 35594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =