همایش سواد مادری به بهانه هفته سلامت در منطقه ۱۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از برگزاری همایش سواد مادری به مناسبت هفته ملی سلامت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته سلامت، برگزاری همایش‌های آموزشی برای شهروندان با موضوعات سلامت‌محور را از جمله برنامه‌های این منطقه در این هفته معرفی کرد و گفت: با توجه به اهمیت آموزش برای مادران به‌ویژه در عصر حاضر که گسترش ارتباطات، نظارت بر فرزندان را دشوار می‌کند، همایش سواد مادری در منطقه ۱۲ برگزار شد.

ساداتی هدف از این همایش را ارتقای سطح سواد مادران و آشنایی آنها در رویارویی با بحران‌های دوره نوجوانی و نحوه تعامل با فرزندان بیان کرد و گفت: به دلیل استقبال خوبی که از این همایش شد، اجرای مجدد چنین همایش‌هایی در کدستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

بر اساس این گزارش؛ همایش سواد مادری با حضور ۱۰۰ تن از مادران دارای دانش‌آموز مقطع سنی ۱۲ تا ۱۵ سال در سالن همایش مجموعه شهربانو برگزار شد.

از جمله سرفصل‌های این همایش، علل فرار نوجوانان از پذیرش مسؤولیت و ارائه راهکارهای مناسب، بازشناسی گروه‌های دوستی نوجوانان و چگونگی برخورد با دوستان آنها، شناسایی و حل مسأله بحران‌های ناشی از اختلالات خانوادگی و... بود و در پایان به سؤالات حضار در این حوزه‌ها پاسخ داده شد.

بنابراین گزارش؛ به دلیل استقبال خوب حضار مقرر شد سلسله همایش‌های سواد مادری به منظور ارتقای سطح آگاهی مادران با همکاری آموزش و پرورش در مدارس مقطع راهنمایی ویژه مادران برگزار شود.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 35595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =