ترویج سنت حسنه گلریزان تقویت حس همدردی میان شهروندان

شهردار منطقه ۴ از ترویج سنت حسنه گلریزان ویژه کودکان صعب العلاج و بیماری های خاص خبر و داد و گفت: آیین سنتی پهلوانی جشن گلریزان در منطقه ۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در جلسه ای که درخصوص هماهنگی برنامه گلریزان با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه ۴ ، مدیر روابط عمومی بیمارستان مفید و جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد، گفت: در زندگی امروزه و مشکلاتی که برخی از مردم و همشهریانمان با آن دست و پنجه نرم  می کنند، گرفتن دستی و گشودن گرهی از گره های مردم از وظایف دینی و انسانی مدیریت شهری به شمار می رود.

وی ادامه داد: در این راستا کسانی که تمکن مالی  بیشتری دارند، خود را موظف می دانند تا حد امکان دست نیازمندی را گرفته و مساعدتی رسانند.

کمالی زاده گفت: در مراسمی همچون گلریزان به طور نمادین گرد هم جمع شده تا در حد توان هر چند اندک از دغدغه‌های فکری  ومالی افراد کم توان بکاهیم.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد در تاریخ دهم خرداد مصادف با ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) ویژه برنامه گلریزان با موضوع کمک رسانی به کودکان دارای بیماری های خاص و صعب العلاج با حضور خیرین، مدیران شهری و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شود.

کمالی زاده در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: از خداوند بزرگ خواستاریم ما را در این امر یاری رسانده و این خدمت کوچک بتواند مشکلی از مشکلات کودکان بیماری که -حق زندگی و خوب زیستن - را دارند، حل کند.

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 36191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =