برنامه رنگین کمان میزبان کودکان منطقه ۲۰ شد

برنامه شاد رنگین کمان شبکه ۵ سیما و گروه هنری خاله نرگس میزبان کودکان منطقه ۲۰ در مجموعه ایوان ری بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ مهدی مالمیر معلون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان جشن بزرگ ویژه کودکان و نوجوانان با حضور گروه هنری رنگین کمان و خاله نرگس با اجرای برنامه های شاد و مفرح در مجموعه ایوان ری برگزار و همزمان به صورت زنده از شبکه ۵ سیما پخش شد.

مالمیر افزود: این مراسم با همکاری اداره آموزش های شهروندی منطقه و اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تدارک دیده شد و میزبان ۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان بودیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی-آموزشی با رویکرد حمایت از مدارس مناطق کم برخوردار گفت: با همکاری اداره آموزش شهروندی و اداره ورزش بانوان، با هدف حمایت از مدارس مناطق کم برخوردار، جشنواره ورزشی_آموزشی با حضور ۲۲۰ نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه زینبیه عرفان مجری طرح شهردار مدرسه با اجرای بازی‌های ورزشی برگزار شد.

مالمیر اظهار داشت: در این جشنواره با عنوان «جام همدلی و مشارکت» که شعار بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه است ضمن آموزش ورزش‌های بهکاپ، فریزبی، دارت و دال پلان مسابقه برگزار و در پایان به ۱۰ نفر برتر هر رشته جوایزی اهدا شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این جشنواره انجام ورزش صبحگاهی همگانی، آموزش پسماند از مبدا، فن بیان و آموزش اوریگامی و مراسم جشن بود.

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 36194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =