افزایش ۴۰ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ پلاس

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(۱۳۷ پلاس) اظهار کرد: در سال گذشته بیش از دو میلیون و چهارصد هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس برقرار شده است.

به گزارش شهر؛ رضا ناصری سرای ، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(۱۳۷ پلاس) اظهار کرد: در سال گذشته بیش از دو میلیون و چهارصد هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس برقرار شده است. مردم درباره موضوعات مختلف به ما مراجعه کردند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشت.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه دوم سال گذشته چند طرح ویژه صورت گرفت. بهاران خدمت، کاشت نهال و حامی شهر از جمله این طرح‌ها است و آمار مشارکت بسیار خوب بود.

به گفته ناصری مردم در بسیاری از تماس‌ها  معضلات شهری را به این سامانه انتقال می‌دادند و این نشان از امیدواری آنان به حل مشکل داشت.

انتهای پیام/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 36386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =