زنده نگاه داشتن مقام شامخ شهدا از مهم امور

در زیارت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت با حضور دکتر زاکانی شهردار محترم تهران و هیات همراه، کمالی زاده شهردار منطقه ۴ پیروی از شهدا را مایه‌ی سعادت انسان ها دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این رابطه گفت:  شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند و زنده نگاه داشتن مقام والای ایشان به خصوص برای قشر نوجوان جزو واجبات وامور مهم مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه خودگذشتگی و ایثار شهدا تضمین کننده ادامه راه انقلاب بوده و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران ضروری است، گفت: تجلیل از خانواده شهدا به عنوان یادگاران شهیدان انقلاب، کمترین اقدامی است که در این رابطه می توان انجام داد.

کمالی زاده گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند: " شهید جان را فروخت و در مقابلِ آن، بهشت و رضای الهی را گرفت که بالاترین دستاوردها است."  و این مهم وظایف ما را در قبال زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و رشادت های این بزرگواران بیشتر و بیشتر می کند.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: یکی از وظایف اصلی ما پاسداشت یاد و خاطره‌ی شهدا است و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در این مسیر ثابت قدم کرده و توفیق حضور در این عرصه را به ما عطا کند.

همچنین در این برنامه علیرضا زاکانی، علی اصغر کمالی زاده و جمعی از مدیران شهری با زیارت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت با شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

 انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 36621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =