انتصابات جدید در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران

با حکم انارکی محمدی، رضا عابدینی، به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری و غلامحسین عبدالهی به عنوان سرپرست حقوقی و امور املاک شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران منصوب شدند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی؛وحیدرضا انارکی محمدی در جلسه شورای معاونان و مدیران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین رضائی، حکم رضا عابدینی را به عنوان «سرپرست معاونت مالی و اداری» اعطا کرد.

در این حکم آمده است: امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار تهران، شهر تلاش و سرزندگی و با اتکا به اسناد بالا دستی ضمن رعایت موازین قانونی و انضباطی مالی و بهره مندی از توانمندی های کارکنان، در جهت بهبود فرایندهای مالی، شفاف سازی حساب‌ها، توسعه فعالیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی پایدار، موجبات خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان عزیز تهرانی را فراهم کرده و با به کارگیری تجارب، دانش، تخصص و با نگاهی هدفمند، ضمن هماهنگی کامل با سایر ارگان ها و نهادهای فرهنگی داخل و خارج از شهرداری تهران و همچنین استفاده از دیدگاه صاحبنظران در حوزه های منابع انسانی، مالی،فرهنگی، اجتماعی و برنامه ریزی، نسبت به تعریف و توسعه فضاهای فرهنگی جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمام به منظور ارائه خدمات شایسته‌تر به شهروندان گرامی اهتمام ورزید.

انارکی محمدی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی با بهره‌گیری از شفافیت، تمهید مقدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز جهت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در قالب سرمایه‌گذاری مستقیم و مشارکت، شناسایی فرصت‌های افزایش ارزش‌آفرینی فعالیت‌ها و دارایی‌های شرکت با تاکید بر حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی و تلاش برای تکمیل  پروژه‌های پیشرو را از جمله ماموریت‌های این معاونت برشمرد.

رضا عابدینی، سرپرست جدید معاونت مالی واداری نیز در ادامه این نشست، گفت: مطمئناً با اتکا به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، می توان ضمن پیشبرد اهداف شرکت توسعه فضاهای فرهنگی منشاء خـدمات ارزنـده‌ای برای مدیریت شهری و شهروندان شد.

عابدینی با اشاره به اینکه زیربنای پیشرفت و توسعه هر سازمان و ارگانی؛ توجه به مؤلفه ها و رعایت انضباط مالی است، بیان داشت: این رویکرد منجر به کاهش فساد اداری و مالی خواهد شد.

همچنین رضا عابدینی دارای سوابقی از جمله معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲، معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۹، معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲۲ و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۸ است.

انارکی محمدی همچنین در حکم دیگری راضیه سرخ مرد را به سمت «مشاور حقوقی مدیرعامل »منصوب کرد.

انتهای پیام /

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 36701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =