گام بلند مدیریت شهری منطقه۲۲ برای تامین سرانه‌های هفتگانه با همکاری بتاجا

شهردار منطقه ۲۲ در دیدار با فرماندهان بتاجا در سخنانی اظهار کرد: در بحث مسائل و موضوعات شهری در شهر تهران مباحث فنی بین دو مجموعه وجود دارد که با تعامل خوب موجود بین دو مجموعه مرتفع شده و در نهایت این تعاملات دوجانبه، شهروندان غرب تهران منتفع شوند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حاجوی در سخنانی خاطرنشان کرد: تعاملات بسیار خوبی از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجموعه شهرداری در شهر تهران صورت گرفته و همانگونه که در بحث برقراری امنیت از مرزها و سرحدات کشور دفاع می‌کند در بحث موضوعات شهری، اجرا و پایبندی به قوانین شهری نیز شاهد مساعدت و نقش اثرگذار ارتش خواهیم بود.

شهردار منطقه۲۲ عنوان کرد: پروانه هایی که در سنوات قبل بصورت تجمیعی در خصوص ساخت و سازهای بنیاد تعاون در منطقه صادر شده کار نظارت مجموعه شهرداری بر آنها را دچار مشکل کرده است چرا که هماهنگی های لازم در این حوزه انجام نشده و اطلاعات شهرسازی ما در خصوص این ساخت و سازها به روز نبوده و تمامی اطلاعات نیاز به تطبیق دارد تا در نهایت خروجی کامل و دقیقی از ساخت و سازهایی که مربوط به بنیاد تعاون است وجود داشته باشد و این مهم با همکاری مشترک بین دو مجموعه محقق خواهد شد. 

وی اضافه کرد: بحث آزادسازی شبکه معابری که در اختیار بنیاد تعاون است یکی دیگر از مطالبات مهم شهرداری در این منطقه به شمار می رود. به عنوان مثال زیرسازی‌های لازم جهت ساخت و راه اندازی بلوار آیت الله تهرانی حد فاصل شهرکی تا شهید خرازی انجام شده و با دستور مساعد ارتش در آینده ای نزدیک ان شالله شاهد بازگشایی این معبر برای مردم و به نفع آنها باشیم.

حاجوی افزود: توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تهران بویژه بحث مترو در منطقه ۲۲، یکی از تاکیدات مهم علیرضا زاکانی به شمار می‌رود و با توجه به اینکه کارهای مطالعاتی، جانمایی‌ها و اولویت بندی‌ها در خصوص ساخت و راه اندازی ایستگاه‌های خط ده مترو در این منطقه انجام گرفته و پیگیری‌های زمین آن نیز به مدیریت شهری منطقه واگذار شده در بحث آزدسازی زمین‌ها نیازمند کمک و همراهی ارتش داریم.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی در سطح منطقه عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به مطالبات بسیار زیادی که از سوی مردم از مجموعه شهرداری وجود دارد، در منطقه ۲۲ سه خط مترو در حال راه اندازی است که مهمترین آن خط ۱۰ مترو تهران با ۱۱ ایستگاه در سطح منطقه است و در هفته‌های گذشته واگذاری ساخت ۵ ایستگاه مترو نیز با همکاری شهرداری تهران و همچنین شرکت مترو در سطح منطقه آغاز شده است که همه این اقدامات در قالب توسعه حمل و نقل عمومی صورت می پذیرد.

همچنین آقایی مدیر بتاجا(بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران) ضمن تقدیر و قدردانی از حسن توجه به نقطه نظرات مشترک مبنی بر مساعدت‌های دوجانبه به نفع مردم در مشاعات را رویداد خوب و قابل بیان دانست و در خصوص مباحث کارشناسی و انتظاراتی که مدیریت شهری منطقه ۲۲ دارد بزودی در یک کمیته تخصص بررسی و اتفاقات درستی به عرصه اجرا تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 36777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =