پارکینگ «شایان» با ۲۲۰ دهنه پارک خودرو در مرکز پایتخت رفع تصرف شد

شهردار منطقه ۱۱ گفت: با پیگیری‌های حقوقی و برخورد جدی با متصرفین، پارکینگ شایان دارای ۲۲۰ دهنه پارک خودرو در مرکز شهر رفع تصرف شد.

سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: پارکینگ شایان واقع در خیابان کارگر جنوبی بالاتر از میدان قزوین در ۴ طبقه یکی از پارکینگ های مهم در محلات مرکزی شهر است و به دلیل تردد شناور جمعیت ۱.۵میلیون نفری روزانه در این منطقه، تامین پارکینگ یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری است .

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده؛ شخصی سودجو طی بیش از ۱۰ به دلیل غفلت مدیریت شهری، حق مردم را در استفاده از پارکینگ پایمال کرده بود که به محض اطلاع و گزارشات از سوی مردم و گلایه شهروندان در خصوص این سودجویی بازدید میدانی انجام و ابعاد کامل پرونده پارکینگ شایان را بررسی کردیم. به محض اطلاع از این موضوع پرونده قضایی علیه شخص سودجو تشکیل و اخطارهای مکرر مبنی بر تخلیه پارکینگ از سوی منطقه طی چند بار ارسال شد که با بی توجهی فرد مواجه شدیم و مطابق قانون در راستای صیانت از اموال و املاک شهرداری و احقاق حقوق مردم به صورت جدی و مصرانه تلاش کردیم و با همکاری نهادهای قضایی موفق به اخذ رای دادگاه شدیم.

پارکینگ «شایان» با ۲۲۰ دهنه پارک خودرو در مرکز پایتخت رفع تصرف شد

موسوی تاکید کرد: پارکینگ در مرکز شهر حق مردم است و ما اجازه پایمال شدن حق مردم را به هیچکس نمی‌دهیم، هرچند متصرف با شیوه های گوناگون تلاش کرد مانع از فعالیت شهرداری برای بازگشت حق مردم شود ولی مدیریت و کارکنان اداره حقوقی منطقه ۱۱ با تلاش های قانونی موفق به رای تخلیه کامل طبقات شدند.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش و همکاری پلیس امنیت جرائم اقتصادی و دستگاه قضا به دلیل همکاری های مجدانه شان سپاسگزاریم و به متصرفین بیت المال هشدار جدی می‌دهیم که هیچ مماشاتی با پایمال کننده حقوق مردم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 36877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =