کودکان محله فرحزاد  مهربانی با طبیعت را آموزش دیدند

شهردار ناحیه۹ منطقه ۲ گفت: کارگاه آموزشی مهربانی با طبیعت ویژه کودکان با هدف تربیت نسلی دوستدار و حافظ طبیعت در محله فرحزاد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مجید فلاح، با اعلام این خبر گفت: ارتقای مهارت اجتماعی باعث افزایش مهارت کودک از لحظه ارتباط با دیگران می‌شود. هرانسانی برای داشتن یک زندگی موفق در جامعه، نیازمند کسب مهارت‌های اجتماعی است. افرادی که تعاملات اجتماعی را بلدند در روابط ‌شان خیلی بهتر عمل می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری  برنامه‌های آموزشی ویژه کودکان گفت: با توجه به ضرورت نهادینه سازی فرهنگ حفظ محیط زیست از کودکی، دوره آموزش دوستی با طبیعت ویژه کودکان محله فرحزاد برگزار شد.

فلاح افزود: دراین برنامه، کودکان  وقت خود را با بازی با گیاهان و درختان و خاک بازی و غیره گذرانده و شیوه های حفاظت از محیط زیست و طبیعت را آموزش دیدند.

به گفته شهردار ناحیه۹ ؛ برگزاری  کلاس آموزشی گل و گیاه ویژه کودکان با موضوع نگهداری درخت کاج وکارگاه آموزشی تفکیک پسماند با عنوان بهترینها از دور ریختنی‌ها به همراه نقاشی و برگزاری مسابقه  از دیگر برنامه های اجرایی در این زمینه است.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 36895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =