پنجمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۰ برگزار شد

پنجمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور سید محمد آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اخ الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ به همراه معاونین و مدیران منطقه، نخبگان، معتمدین و شورایاران محلات، با هدف مشارکت هرچه بیشتر معتمدین و نخبگان، در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰، در این نشست "مهدی اخ الصنایع"به ارائه مهم ترین اهداف و  مشکلات موجود  در سطح منطقه پرداخت و گفت: حل محور رنجبر جزء اولویت های مدیریت شهری منطقه ۱۰ است که با تلاش مستمر همکاران ما برای تثبیت طرح اجرایی و کم کردن هزینه‌ها و تملک‌ها و مساعدت ها و همراهی شورای اسلامی شهر، امیدوار هستیم تا سه ماه آینده این طرح پیشرفت ۳۰ درصدی داشته باشد.

شهردار منطقه ۱۰ در ادامه گفت: بازگشایی خیابان نوری زادگان  بعد از هجده سال،احیاء مساجد با مشارکت شهرداری و هیات امنا، حل معضل ترافیکی خیابان دعوتی با تامین پارکینگ مکانیره، ایجاد پردیس خانواده و بوستان بانوان،خارج کردن منطقه ۱۰ از بن بست ترافیکی، خارج کردن دو کارخانه از منطقه ۱۰، مواردی است که  در دست اقدام و پیگیری است تا هرچه زودتر به نتیجه برسند.

در ادامه حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ادای احترام به مقام شهدای انقلاب اسلامی گفت: در آغاز کار شورای ششم نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور را برنامه ریزی کردیم و سعی کردیم ارتباط خودرا با مردم از طریق مساجد حفظ کنیم در طی یک سال گذشته پس از ارزیابی به این نتیجه رسیدیم که در سال جاری ، علاوه بر استمرار دیدارهای محور، در نشست های تخصصی از  تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند شویم  و حضور این عزیزان می تواند در کشف و حل معضلات و مشکلات هر چه بیشتر مردم در دل محلات  اثر گذار  و یاری رسان باشد.

آقامیری اظهار کرد: با توجه به  نتیجه آسیب شناسی و ارزیابی تصمیم بر این شد تا در سال۱۴۰۲  در کنار دیدارهای مسجد محور،جلساتی را با حضور شورایاران، معتمدین و نخبگان هر منطقه برگزار کنیم تا با یک هم افزایی و درایت جمعی  با کمک خود این عزیزان،رسیدگی به مشکلات با قدرت  و شدت بیشتر و بهتری انجام شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر در جریان این جلسه افزود:  هدف کمیته عمران  از برگزاری این جلسات ارتباط هرچه بیشتر و قویتر با نخبگان و معتمدین مناطق و  محلات سطح تهران است و  قطعا تجربیات و ظرفیت های مثبت  این عزیزان می تواند به مدیریت شهری در حل مشکلات شهر و  شهروندان  و بویژه پرداختن به مسائل عمرانی کمک کند.

آقا میری ابراز کرد: تداوم این جلسات در دستور کار سال جاری قرار دارد و بنا داریم تا با معتمدین محلات در تمامی مناطق در چندین نوبت جلسه برگزار کنیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و روند رسیدگی به آنها قرار گرفته و مشکلات را با نظر نخبگان و معتمدین محلات هدفمند احصاءکنیم.

در ادامه  این نشست معتمدین،نخبگان و شورایاران  هر محل ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه ۱۰ در حل و رسیدگی به  مشکلات منطقه و شهروندان، و اعتماد و صمیمیت با معتمدین در حل معضلات منطقه،به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد تمامی موارد ذکر شده در این جلسه تا سه ماه آینده توسط کمیته عمران و معتمدین پیگیری و  مورد بررسی هرچه دقیق تر قرار گیرد.

همچنین پس از پایان این نشست شهردار منطقه ۱۰ به  همراه سید محمد آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مسجد امام علی (ع) در خیابان آذربایجان، با تشکیل میز خدمت و حضور مدیران ادارات و نهادهای منطقه پای صحبت شهروندان نشستند و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنها شدند.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 36903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =