تقدیر از فعالان و سفیران سلامت منطقه۲۲ 

با تلاش اداره سلامت و با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از فعالان عرصه سلامت این منطقه تقدیر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، در این نشست معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: هفته ملی بدن دخانیات فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌­ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به شهروندان در قالب یک برنامه منسجم در مسیر آگاهی بخشی به مردم و تحقق سلامت آنها گام برداریم.

خداوردی برگزاری کارگاههای آموزشی با شعار اراده ها روشن، سیگارها خاموش را یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی در خانه‌های سلامت محلات در هفته ملی بدون دخانیات عنوان کرد که با استقبال خوب شهروندان نیز روبه رو شد.

وی باتوجه به اینکه یکی از روش‌های مهم پیشگیری از اعتیاد به دخانیات، آگاه بودن مردم از مضرات مصرف آن است، برگزاری این کارگاهها را راهی برای ارتقا آگاهی و آموزش شهروندان در مواجهه فرزندان آنها با دخانیات و کمک به آنها در جهت عدم استعمال آنها و در نهایی داشتن جامعه ای پویا و کاهش آسیب های اجتماعی در کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

همچنین، برپایی ایستگاههای تندرسیتی در محلات، تقدیر از فعالان کانون پیشگیری از دخانیات، تقدیر از اصناف بدون فروش سیگار و هنچنین ترک کنندگان سیگار، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی میز خدمت، غربالگری و توزیع روشورهای آموزشی و ..از اقدامات مهمی بود که در این هفته در منطقه ۲۲ برگزار  شد.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 36959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =