مسابقه عکاسی «هرخانه یک حسینیه»

روابط عمومی شهرداری منطقه دو همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان ، مسابقه عکاسی با عنوان «هر خانه، یک حسینیه» را برگزار می کند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به  شیوع  بیماری کرونا کویید ۱۹ که امکان برگزاری مراسم و مناسک عزاداری ماه محرم به شیوه های سال های گذشته را محدود کرده است، روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران ضمن دعوت از شهروندان و عزاداران به رعایت اصول بهداشتی و الزامات ستاد مقابله با کرونا  در عرض ارادت به سید سالار شهیدان، مسابقه عکاسی با عنوان " هرخانه یک حسینیه" را برگزار می کند.
او تقویت فضای معنوی در منازل و افزایش شور محرم در خانواده ها را از جمله اهداف برگزاری مسابقه برشمرد و افزود:  شهروندان می توانند با ارسال تصاویر عزاداری در منزل ، اجرا مراسم به صورت آنلاین، توزیع نذورات به صورت خشک، سیاه پوش کردن منازل  در این مسابقه شرکت کنند.
طهماسبی افزود: علاقمندان  به مشارکت در مسابقه تا پایان ماه صفر فرصت دارند آثار خود را  به صفحه اینستاگرام روابط عمومی شهرداری منطقه دو به نشانی http://instagram.com/ravabetomomi۲  ارسال کنند و در پایان به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 3759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =