هتل «دیدار» از طرح اراضی عباس‌آباد خارج شد/ فریز ۲۷۷ پلاک ثبتی در مصلی

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد گفت: در دوره ششم مدیریت شهری و با حضور شهردار تهران در محل پروژه، هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید محمدحسین حجازی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت نوسازی عباس آباد برای سالهای ۹۶ تا ۹۹، با بیان اینکه اخذ کلیه مطالبات از دستگاه ها و افراد حقیقی از جمله اداره کلی مالی شهرداری و بنیاد مستضعفان تا سال ۱۴۰۱ انجام شده است، اظهار کرد: واریزی مبلغ سپرده نیز به صورت کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام معاملات شرکت بر اساس ضوابط و آیین نامه معاملات انجام شده است، خاطرنشان کرد: از ۳۸ بند بازرسی کل کشور، تمام بندها جز یک یا دو بند که حاکمیتی است و باید از سوی شهردار تهران پیگیری شود، در شرکت رعایت شده است.

حجازی با اعلام اینکه در دوره ششم مدیریت شهری با حضور شهردار تهران، هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد، تصریح کرد: مشکل اصلی همین بود که از طرح اراضی خارج شود که در شورای راهبری انجام شد و مشکلی که داریم این است که با سازمان سرمایه گذاری و منطقه سه، عوارض سال ۹۲ اخذ شود و در این دوره مدیریت شهری، پروژه را به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه در واگذاری اموال منقول و غیرمنقول بنده اساساً دنبال این بودم که هیچ زمینی از اراضی عباس آباد خارج نشود و هیچگونه ساخت و ساز غیرمجازی در این اراضی صورت نگیرد، یادآور شد: مبلغ ۱۶ میلیارد تومان از محل فروش اراضی در سال ۸۰ را به ۱۳ میلیارد تومان کاهش دادیم و از حساب نیز کسر شد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد همچنین خاطرنشان کرد: ۲۷۷ پلاک ثبتی موجود در مصلی فریز است و در اختیار شرکت نبوده و زیر نظر اداره کل شهرسازی است.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 37752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =