حضور اثرگذار هیات ایرانی در بروکسل باعث واکنش دشمنان ایران اسلامی شد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: حاشیه‌سازی‌ها توسط عده‌ای در بروکسل نشان‌دهنده حضور اثرگذار هیات ایرانی در مجمع جهانی متروپلیس است.

سیدمحمد آقامیری در گفت و گو با خبرنگار شهر با بیان اینکه کشورهای دیگر اقدامات مدیریت شهری تهران را پیش از این، مورد توجه قرار داده بودند، اظهار کرد: فرهنگ اصیل باستانی و ایرانی در عرصه شهرسازی و به عبارتی معماری ایرانی- اسلامی قابل توجه دیگر کشورهاست.

وی با اشاره به حضور تیم مدیریت شهر تهران در مجمع جهانی متروپلیس در بروکسل خاطرنشان کرد: در چنین مجامعی، زمینه‌ها برای انتقال تجربیات فراهم می‌شود و می‌توان از تجربیات دیگر کشورها به ویژه در حوزه ترافیک استفاده کنیم. درست است که طرح‌های بسیاری خوبی در حوزه حمل و نقل داریم اما با مشکلات ترافیکی نیز درگیریم و این از خلأهای ما به شمار می‌رود بنابراین شاید بتوانیم از توان دیگر شهرها در این زمینه استفاده کنیم.

آقامیری در خصوص حاشیه‌سازی‌های صورت گرفته توسط برخی گروهک‌ها و رسانه‌های معاند یادآور شد: این حواشی همواره وجود دارد اما حاشیه بر متن غلبه نمی‌کند. مهم این است که ما در بروکسل حضوری مؤثر داشتیم و اتفاقاً همین حضور مؤثر باعث حاشیه‌سازی شد.

وی تأکید کرد: اگر این حضور اثرگذار نبود، هیچ گاه دچار حاشیه نمی‌شد و عده‌ای به تکاپو نمی‌افتادند تا تاثیرات حضور این تیم در بروکسل را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 38200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =