گلایه عضو شورا از صدا و سیما برای پخش یک برنامه تلویزیونی/ توجه به خواسته‌هایی خاص در رسانه ملی در شأن جمهوری اسلامی نیست

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران از صدا و سیما برای پخش یک برنامه تلویزیونی با محوریت یکی از مباحث مدیریت شهری و انتقاد از دوره‌ای خاص، گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمدی علوی در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ پروژه توسعه محله ای با هزار میلیارد تومان اعتبار در مناطق اجرا شده است، اظهار کرد: این گزارشات طرح رصد تنها گوشه ای از خدماتی است که شهرداری در مناطق اجرا می کند. چقدر بهتر بود که خدمات و زحمات شهرداری بهتر به مردم معرفی می شد.

رئیس کمیته گردشگری شورا با بیان اینکه طرح های به زمین مانده زیادی داریم که نیاز به توجه دارند، یادآور شد: این طرح ها در چهار سال مورد توجه نبودند و باید مد نظر قرار بگیرند.

وی افزود: در یکی از شبکه های تلویزیون، برنامه ای درخصوص وضعیت خاصی از تهران در دوره ای مشخص پخش می شود و این دوره مورد انتقاد قرار می گیرد. سوال من این است که این بازه زمانی بر چه اساسی انتخاب شده است؟ آیا صلاح مردم این هست یا خیر؟ اینکه خواسته های خاصی در صدا و سیما مورد توجه قرار گرفته در شأن جمهوری اسلامی نیست.

علوی در پایان سخنان خود با تأکید بر امیدآفرینی برای مردم، گفت: از شهردار منطقه پنج برای اجرای توسعه های محله ای در این منطقه تقدیر می کنم.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 38354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =