محمدحامد احسانبخش در گفتوگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی شهرداری تهران در ادامه سلسله رویداد بارش که مخفف برنامه ارتقا روابط عمومی شهرداری تهران است، برگزار می شود.
احسانبخش ادامه داد: بارش در سه پروسه کوتاه، میان و بلندمدت یک سری برنامه در حوزه آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و حل مسئله ای و فضای رسانه ای و پنل برگزار میکند تا سطح روابط عمومی های شهرداری ارتقا پیدا کند.
وی افزود: نخستین رویداد بارش که امروز اختتامیه آن است در برج میلاد برگزار شد، ۲۲ منطقه باتیمهای خود آمدند و ۲۵ مسئله برای آنها در نظر گرفته بودیم و سه ساعت برای حل آن زمان داشتند. در نمایشگاه امروز، روابط عمومی ها مجلات تخصصی خودشان، الکترونیکی وغیر الکترونیکی را به نمایش گذاشتند.
احسانبخش گفت: در دورههای بعد، برای تولیدات رسانه ای برنامه داریم و هدف ما ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی در روابطعمومیهای شهرداری تهران است. ارزیابی نیز در دستور کار ما قرار دارد و به همین دلیل از داوران مطرح دعوت کردیم که از تک تک غرفه ها بازدید و نقاط ضعف و قوت آنها را مشخص کنند.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۳۰ غرفه از مناطق، شرکتها، سازمان ها و معاونتهای شهرداری تهران شرکت کردند، افزود: به نفرات برتر جوایزی اهدا میشود. ۴برنامه در سال برای روابطعمومی های شهرداری تهران برگزار میشود.
وی خاطرنشان کرد:یکی از اهداف ما برای برگزاری نمایشگاه ظرفیت سنجی رسانهای است تا از موازی کاری و تک روی در بحث رسانهای جلوگیری شود.
اتتهای پیام/
نظر شما