هدف ما از برگزاری رویداد «بارش» ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی است

معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: هدف ما از برگزاری رویداد بارش ارتقای کیفیت و افزایش هم‌افزایی در روابط‌ عمومی‌های شهرداری تهران است.

محمدحامد احسانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی شهرداری تهران در ادامه سلسله رویداد بارش که مخفف برنامه ارتقا روابط عمومی شهرداری تهران است، برگزار می شود.

احسانبخش ادامه داد: بارش در سه پروسه کوتاه، میان و بلندمدت یک سری برنامه در حوزه آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و حل مسئله ای و فضای رسانه ای و پنل برگزار می‌کند تا سطح روابط عمومی های شهرداری ارتقا پیدا کند.

وی افزود: نخستین رویداد بارش که امروز اختتامیه آن است در برج میلاد برگزار شد، ۲۲ منطقه باتیم‌های خود آمدند و ۲۵ مسئله برای آنها در نظر گرفته بودیم و سه ساعت برای حل آن زمان داشتند. در نمایشگاه امروز، روابط عمومی ها مجلات تخصصی خودشان، الکترونیکی وغیر الکترونیکی را به نمایش گذاشتند.

احسانبخش گفت: در دوره‌های بعد، برای تولیدات رسانه ای برنامه داریم و هدف ما ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی در روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران است. ارزیابی نیز در دستور کار ما قرار دارد و به همین دلیل از داوران مطرح دعوت کردیم که از تک تک غرفه ها بازدید و نقاط ضعف و قوت آنها را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه در این  نمایشگاه ۳۰ غرفه از مناطق، شرکت‌ها، سازمان ها و معاونت‌های شهرداری تهران شرکت کردند، افزود:  به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود. ۴برنامه در سال برای روابط‌عمومی های شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:یکی از اهداف ما برای برگزاری نمایشگاه ظرفیت سنجی رسانه‌ای است تا از موازی کاری و تک روی در بحث رسانه‌ای جلوگیری شود.

اتتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 38373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =