نشست هم اندیشی شهردار منطقه ۲۰ با اعضای شورای شهر تهران، رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی شهروندان، رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران و رئیس مرکز وکلا به همراه شهردار منطقه۲۰ در مسجد مرتضی علی(ع) با ۶۰ نفر از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران، شربیانی عضو شورای شهر  به همراه حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه، شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران منطقه در مسجد مرتضی علی (ع) منطقه ۲۰، با شهروندان دیدار کرد.

اقراریان گفت: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت کننده بر امور شهری می‌تواند تاثیرگذاری مثبتی در توسعه حقوق شهروندی داشته باشد به همین منظور در جلسه ملاقات مردمی که بعد از نماز مغرب و اعشاء در راستای رسیدگی به مشکلات حقوقی شهروندان در مسجد مرتضی علی(ع) برگزار شد، ضمن آگاهی از دغدغه‌های شهروندان، مشاوره و پیگیری‌های لازم  جهت رسیدگی به مشکلات آنان صورت گرفت.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه۲۰؛ در جلسه ملاقات مردمی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و آشنایی با درخواست‌ها و مشکلات آنها آثار خوبی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می شود.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 38452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =