عملیات اجرایی احداث ۱۲ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در پایتخت آغاز شد/ آماده‌سازی ۵۰ جایگاه سوخت تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: درصورت همکاری مناطق شهر تهران و تسریع روند صدور مجوز از سمت وزارت نفت، تا آخر سال ۵۰ نقطه برای بهره‌برداری جایگاه سوخت کوچک مقیاس در سطح تهران آماده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهرک والفجر منطقه ۶ شهرداری تهران اظهار کرد: براساس مشکلاتی که در سطح شهر تهران برای دسترسی به پمپ‌بنزین وجود داشت، شورای محترم شهر در سال گذشته مصوبه را به شهرداری تهران برای ساخت جایگاه‌های کوچک مقیاس ابلاغ کرد.

وی افزود: فلسفه این موضوع این است که از زمین‌های کوچک مقیاس۱۵۰تا۵۰۰متر برای رفع نیازهای مردم برای سوخت رسانی استفاده کنیم.شهرتهران دچار کمبود پمپ بنزین است، با کمک مناطق۲۲گانه مقررشد که زمین هایی معرفی شود و حدود۱۰۰زمین بررسی شد. به واسطه اینکه استاندارد شرکت نفت و غیره به لحاظ ایمنی سختگیرانه است، از این ۱۰۰زمین توانستیم مجوز ۲۰ زمین را بگیریم و امروز ۱۲ زمین به صورت همزمان کلنگ زنی می‌شود. چند نقط دیگر هم اصلاحات کوچکی دارد که در حال انجام است و هفته‌بعد کار اجرایی آنها نیز آغاز می‌شود.

بیگی با اشاره به لزوم همکاری مناطق تهران افزود:  اگر وزارت نفت مجوز ها را سریع تر صار کند تا آخر سال ۵۰ نقطه برای بهره‌برداری در سطح تهران آماده خواهد شد.

بیگی ادامه داد: انتخاب زمین ها براساس مطالعه، بررسی، نیاز و کمبود بود، موضوع بعدی زمین بود که استانداردهای لازم را داشته باشد و ۱۶ دستگاه باید در این مورد نظر بدهند.

وی خاطرنشان کرد: پمپ بنزین های تک پمپ یا چند پمپ خواهند بود و تعرفه ها مانند دیگرپمپ بنزین ها در سطح شهر خواهد بود. ساعت کاری جایگاه های سوخت کوچک مقیاس نیز براساس سیاست‌های وزارت نفت است. 

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 38549

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =