۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 3855
شیوه تبلیغات عاشورایی امسال شهرداری تغییر کرد

شهر: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری شیوه کار خود در محرم را در مقایسه با سال های گذشته تغییر داده است و نه حجم آن را! گفت: محرم متعلق به مدیریت شهری نیست، برای مردم است و دیگر سازمان ها و نهادها باید مردم را دنبال کنند. ضمن اینکه شهرداری مسئول فعالیت های ارتباطات اسلامی نیست.

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره برخی از هجمه ها از سوی اشخاص و نهادهای خاص علیه شهرداری در ایام محرم بیان کرد: محرم برای مردم است و هر نهاد و سازمانی که گمان می کند می تواند محرم را از مردم بگیرد در اشتباه است. محرم مال مدیریت شهری نیست، مال مردم است و دیگر سازمان ها و نهادها باید مردم را دنبال کنند.

او با اشاره به اینکه بر اساس گزارش شهرداری تهران، در سال جاری تعداد بنرها و تبلیغات موجود در شهر ۳۰ درصد نیز افزایش داشته است، گفت: شهرداری سبک کار خود را تغییر داده است و تغییر سبک کار دلیل بر کم کاری نمی شود. میزان استفاده از تصاویر از گذشته بیشتر بوده است، شاید در گذشته بیشتر از پارچه های مشکی استفاده می شده است اما اکنون از کلمات استفاده می شود.

نژاد بهرام ادامه داد: موضوع به صورت کامل اشتباه برداشت شده است. شهرداری مسئول کار ارتباطات اسلامی نیست. شهرداری وظایفی به عهده دارد که آن وظایف را انجام داده است، اینکه شکل کار با سال های گذشته متفاوت بوده دلیلی بر اشکال نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط کرونا باعث ایجاد برخی سوء تفاهم ها شده است، بیان کرد: کرونا مساله جداگانه ای است که قطعا در اولویت مدیریت شهری قرار دارد. سال های گذشته در سطح شهر ایستگاه های صلواتی وجود داشت که شهرداری از آنها حمایت می کرد و یا دسته هایی که شهردای به آنها کمک هزینه می پرداخت اما امسال به دلیل شرایط خاص کرونا وجود ندارند. شاید به همین دلیل این گمان ایجاد شده است که شهردای کار کمتری انجام داده است اما به هر حال همه این موارد درست نیست.  

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 3855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =