احداث پارکینگ، بازار میوه و تره‌بار و فضای فرهنگی در محله شاهد

شهردار منطقه ۷ گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در محله شاهد نسبت به احداث پارکینگ محله‌ای، بازار میوه و تره‌بار و یک فضای فرهنگی در این محدوده اقدام کرده‌ایم.

نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص احداث پارکینگ طبقاتی در محله شاهد در این منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه محله شاهد یکی از متراکم ترین محلات تهران از لحاظ نفر در هکتار است، به طوری که بیش از ۴۰۰ نفر در هکتار در این محله زندگی می کنند، مردم این محله با کسری شدید پارکینگ و خدمات پشتیبان مواجه هستند. بر همین اساس با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به تملک یک قطعه زمین یکهزار متری اقدام شده است.

وی افزود: امسال نسبت به احداث پارکینگ محله ای اقدام می کنیم تا بتواند نیاز این محله را برطرف کند و علاوه بر این یک بازار میوه و تره بار و یک فضای فرهنگی (کتابخانه و قرائت خانه) نیز ایجاد می شود تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی در محله شاهد باشیم. 

آبادیان در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که این پروژه در مرحله مطالعات فاز یک قرار دارد میزان ظرفیت آن هنوز مشخص نیست که البته کمتر از دو هفته دیگر عدد آن مشخص می شود. امیدوار هستیم این پروژه ظرف کمتر از ۱۸ ماه به اتمام و بهره برداری برسد. 

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 38572

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =