تشریح یکی از بزرگترین آرای ماده ۷ تاریخ بلدیه

شهردار منطقه ۱۸ در مورد اجرای یکی از بزرگ‌ترین آرای کمیسیون ماده ۷ تاریخ بلدیه توضیحاتی ارائه کرد.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره رای کمیسیون ماده ۷ که درباره قطع درختان در این منطقه در سنوات گذشته صادر شده، اظهار کرد: مجتمعی مسکونی-تجاری واقع در خیابان بافان وجود دارد که در سنوات گذشته در آن یکهزار و ۶۴۱ درخت که اکثر آنها درختانی با بن بالا بودند قطع شده و پیگیری های انجام شده در این خصوص در این دوره از مدیریت شهری منجر به صدور یکی از بزرگترین رای های کمیسیون ماده ۷ در تاریخ بلدیه شد.

وی با بیان اینکه این قطع درخت درباره مجتمعی که در شرف اتمام عملیات ساختمانی است مغفول مانده بود که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری به نتیجه رسید، افزود: بر اساس رای کمیسیون ماده ۷، مالک علاوه بر اینکه به پرداخت جریمه سه هزار و ۸۸۰ میلیارد تومانی محکوم شده، می بایست حدود ۱۶ هزار درخت نیز  در این ملک و فضای سبز منطقه ۱۸ بکارد. 

تشریح یکی از بزرگترین آرای ماده ۷ تاریخ بلدیه

خسروی در رابطه با ضمانت اجرایی این رای توضیح داد: این موضوع حقوقی و کیفری بوده و علاوه بر این، تا زمانی که اجرای رای از سوی مالک انجام نشود هیچ مجوز و پایان کاری برای این ملک اتفاق نخواهد افتاد و علاوه بر این پیگیری های حقوقی نیز در این رابطه انجام می شود.

به گفته شهردار منطقه ۱۸ این محدوده از منطقه که درختان آن قطع شده، جزو لکه های فضای سبز پایتخت تلقی و نقش عمده ای در کاهش آلودگی هوا داشته است.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 38665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =