دوشنبه‌های مردمی منطقه ۱۴ با حضور عضو شورای اسلامی تهران

دوشنبه‌های مردمی شهردار منطقه ۱۴ به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات شهری مردم در دوازدهمین روز ابتدایی تابستان با حضور «مهدی اقراریان» عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار دارالمومنین تهران در هفتاد و نهمین دیدار چهره به چهره با شهروندان این منطقه که با همراهی و حضور مهدی اقراریان برگزار شد، ضمن بررسی درخواست‌های شهروندان، دستورات لازم در خصوص رسیدگی و حل و فصل مشکلات مطرح شده در حوزه های مختلف را صادر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان این دیدار با بیان اینکه حضور مسئولان بین مردم و آشنایی با درخواست ها و مشکلات آنها آثار خوبی دارد، گفت: برگزاری این دیدارها، در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می شود.

وی در گپ و گفت با شهروندان منطقه پس از بررسی درخواست ها و مطالبات مطرح شده، راه کارهای لازم در خصوص رفع مشکلات را ارائه کرد. شهردار منطقه نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه رضایت مندی شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری است و تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری محسوب می شود، یاداور شد: دیدارهای مردمی به منظور بررسی و حل مشکلات شهری آنها در کوتاه‌ترین زمان هر دوشنبه در شهرداری منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 38799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =