آغاز به کار خانه امید ۴ انجمن اتیسم ایران در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از بهره برداری خانه امید ۴ انجمن اتیسم ایران در محله شورا منطقه۱۳ با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ و حمایت حامیان جامعه اوتیسم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اعلام خبر برگزاری مراسم بهره برداری خانه اتیسم با حضور نمایندگانی از شهرداری تهران، شورای شهر و حامیان این انجمن گفت: با توجه به بالا بودن هزینه‌های توانبخشی و درخواست خانواده‌های اتیسم مبنی بر راه اندازی یک کلینیک در شرق تهران، خانه امید ۴ انجمن اتیسم ایران برای ارائه خدمات به خانواده‌های ساکن شرق تهران راه اندازی شده است.

به گفته او، این مرکز که از دو هفته پیش شروع به کار کرده، در حال حاضر به ۳۰ کودک طیف اتیسم خدمات ‌توان‌بخشی ارائه می‌کند.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: تا پایان ماه جاری این ظرفیت به حداکثر خود خواهد رسید و به ۱۰۰ کودک ارائه سرویس خواهد داشت.

محمد هادی علی‌احمدی ادامه داد: خدمات این واحد کاردرمانی حسی-حرکتی، گفتاردرمانی شناختی، رفتاردرمانی، بازی‌درمانی گروهی به علاوه مشاوره فرزندپروری، ویزیت فوق‌تخصص روان‌پزشکی کودک‌ونوجوان و ویزیت روان‌پزشک بزرگسال ویژه والدین می‌شود.

 هدف از افتتاح این مرکز توسعه خانه‌های امید در نقاط مختلف تهران و خصوصا مناطق محروم کشور برای دسترس‌پذیری و  استفاده از جلسات درمان با حداقل هزینه است.

مرادی معاون ارتقا سلامت اداره کل سلامت شهرداری تهران معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ و مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران و جمعی از خیران در مراسم بهره‌برداری خانه اوتیسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 38820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =