بهسازی و تأمین روشنایی کامل معبر سهیل جنوبی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در پاسخ به مطالبه چندین ساله مردمی و در راستای رفع خاموشی معبر سهیل جنوبی در ناحیه سه با تأمین روشنایی کامل بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: به منظور تأمین امنیت، جلوگیری از تصادفات و بروز معضلات اجتماعی ناشی از فقدان روشنایی معاونت فنی و عمرانی با احداث ۱۵۰۰ متر طول کابل کشی و نصب ۵۰ سر شاخه نسبت به روشنایی این معبر اقدام کرد.

فرهادی در ادامه در خصوص عملیات عمرانی بهسازی خیابان سهیل جنوبی و احداث پیاده رو این معبر در راستای روان سازی ترافیک و ایمن سازی گفت: به منظور بهبود مسیر پیاده روها، تسهیل تردد، هدایت صحیح و بهینه آب های سطحی بهسازی خیابان سهیل جنوبی(خلازیر) به مساحت ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع انجام شد.

وی تصریح کرد: این عملیات عمرانی در قالب خاکبرداری، زیرسازی، احداث رفیوژ، پیاده رو سازی و پخش آسفالت در این معبر از میدان شقایق تا بزرگراه آزادگان اجرا شد.

براساس این گزارش پیش تر عملیات بازسازی و بهسازی خیابان سهیل شمالی حدفاصل بلوار شکوفه تا بزرگراه آیت الله سعیدی و همچنین سهیل مرکزی از بلوار شکوفه تا میدان شقایق انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 39149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =