آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ برگزار شد

با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری، آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این مراسم عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه خدمت در منطقه۱۴ در دوسال اخیر مثبت و ملموس است، از تلاش‌های دلسوزانه سالاری پور شهردار سابق منطقه قدردانی کرد.

شعبانی با بیان اینکه با ترکیب تیم های مدیریت در مناطق شهری روح جدیدی برای تلاش و خدمت به مردم در شهرداری ها دمیده می شود، یاداور شد: گرچه فعالیت در هر منطقه با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و جمعیتی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما با نیت خدمت به مردم قطع به یقین مسیر پیشرفت، توسعه و رضایتمندی مردم هموار خواهد شد.

شعبانی در ادامه بر اهمیت توجه به ارائه خدمات شهری و انجام کارویژه هایی در این حوزه برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و زیباتر شدن سیمای بصری شهر همچنین توجه به زیرساخت های شهری و تکمیل پروژه عمرانی، برای رفاه مردم و مناسب شدن کالبد شهر تاکید کرد و این مهم را لازمه دستور کار مدیریت شهری برشمرد.

وی با یاداوری اینکه مردم این بخش از پایتخت قدرشناس خدمتگزارانند و خدمت را درک می‌کنند و همواره پای کار همه فعالیت های شهری، فرهنگی و مدهبی و همراه مدیران شهری هستند، گفت: تعهد سالاری پور شهردار سابق منطقه در ارائه خدمت کیفی قابل تقدیر است و امیدوارم با وجود جناب یزدی شهردار جدید منطقه۱۴ این مسیر خدمت ادامه یابد.

محمد امین سالاری پور شهردار سابق این منطقه ضمن ارائه گزارشی اجمالی درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمان مدیریتی اش گفت: خوشبختانه در این مدت به لحاظ پیشرفت فیزیکی پروژه های شهری از رتبه ۱۹ در سال ۱۴۰۰ به رنبه ۴ در سال۱۴۰۲ ارتقای عملکرد دلشتیم.

در موضوع پروژه های توسعه محله ای نیز با ۹۲ پروژه و رتبه ششم جز مناطق پیشرو پایتخت بودیم. در خصوص پرژه های احداثی نیز درسال۱۴۰۲ با کسب رتبه دوم عملکردمان در مناطق بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: با کسب رتبه در پروژه های عمرانی موفق شدیم از رتبه سیزدهم به رتبه پنجم و در حوزه ترافیک از رتبه بیستم به رتبه هشتم و در حوزه خدمات شهری از رتبه ۲۱ به رتبه دهم دست یابیم و این را قدم مثبتی در خدمت رسانی به محلات و شهروندان منطفه می دانم.

سالاری پور با بیان اینکه خدمت به شهروندان دارالمومنین تهران افتخاری بزرگ در رزمه فعالیت هایش است، برای همه مسئولان شهری شهردار جدید و مردم این منطقه آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

امیر یزدی شهردار جدید منطقه نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در ساختار اداری مرسوم است، افزود: فرصت آشنایی با شخصیت انقلابی جناب سالاری پور برای بنده به شخصه، بسیار ارزشمند است.

وی اظهارداشت: فرصت خدمت خالصانه به مردم و شهروندان فهیم منطقه ۱۴، فراهم شده و امیدواریم با یاری و همراهی تمامی مدیران و کارشناسان منطقه ۱۴، خدمت رسان شایسته ای برای شهروندان این بخش از پایتخت داشته باشیم.

یزدی با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم کار و خدمت باید برای رضای الهی پیش رود، تا رضایت مردم حاصل شود ابراز امیدواری کرد: با این نگاه تلاش می‌کنیم کار و خدمتمان مورد رضایت مردم انقلابی و شهید پرور دارالمومنین تهران قرار گیرد.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 39260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =