از روکش آسفالت خیابان درودیان تا هم سطح سازی دریچه‌های محله دلگشا

عملیات مناسب سازی معابروهمسطح سازی دریچه‌ها دربخش غربی منطقه ۱۴ با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه در حال انجام است وعملیات اجرایی آن تداوم خواهد داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علی زیاری شهردار ناحیه یک منطقه با بیان اینکه همسطح سازی دریچه‌ها و لکه‌گیری هندسی آسفالت، افزایش دوام و ماندگاری سطح معابر را به دنبال دارد، گفت: در این راستا عملیات همسطح سازی دریچه‌ها در محلات و معابر ناحیه از جمله در محله دلگشا و خیابان محبی انجام شده است.

زیاری همچنین از اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای عبوری مهم غربی منطقه واقع در این ناحیه به منظور روانسازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان خبرداد و گفت: بر این اساس پیاده رو خیابان درودیان با روکش آسفالت مناسب سازی شد.

وی در پایان با بیان اینکه همسطح سازی دریچه‌ها یکی از مهمترین طرحهایی است که برای کاهش آلودگیهای زیست محیطی و نیز ترافیک شهری، در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد، یاداور شد: برای جلب رضایت شهروندان از بستر و سیمای محله شان همچنین تسهیل در تردد وسایل نقلیه مناسب سازی معابر و محورها، عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و هم سطح سازی دریچه ها در نقاط مورد نیاز این بخش از منطقه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 39367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =