پاکسازی دیوارهای منتهی به میدان برادران شهید رحیمی (فلکه چایچی) از آلودگی های بصری

طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در بیست و دومین روز تیر ماه ۱۴۰۲ با محوریت ناحیه ۴ منطقه ۱۳ اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت رسیدگی به درخواست های شهروندان با اجرای مستمر طرح‌های نگهداشت شهر افزود: این طرح علاوه بر پاکیزگی محیط شهری، تاثیری مطلوب در رضایت شهروندان دارد و فرصتی مغتنم و ویژه برای خدمت رسانی است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت ۹۳ کارگر خدمات شهری و استقرار ابزارهای مکانیزه و ماشین آلات در محور خیابان شهید شمس و منتهی به میدان برادران شهید رحیمی (فلکه چایچی) در سومین پنجشنبه تیر ماه افزود: خدمات نگهداشت شهر در همه حوزه های فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری، بازیافت، سد معبر شامل شستشو و گندزدایی مخازن، لایروبی نهرها، طعمه گذاری، پاکسازی و کند و کوب قطعات فضای سبز، حذف زوائد فیزیکی و پاکسازی دیوار های بد منظر با استفاده از مواد پوشاننده و روش سند بلاست انجام شده است.

محمد هادی علی احمدی اضافه کرد: این طرح با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه،  ناظران اداره کل خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند، شهرداران نواحی، رییس خدمات شهری منطقه و دیگر مدیران حوزه معاونت اجرایی شد.

وی یادآور شد: در همه روزهای هفته نیز خدمات رسانی در حوزه های مختلف انجام می شود و مشکلات و درخواست‌های مردمی رصد، نیاز های منطقه شناسایی و در راستای رسیدگی به آن تلاش می شود.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 39434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =