سرانه پارکینگ‌های عمومی در منطقه ۳ افزایش می یابد

نشست مشترک مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با معاونین مالی و اقتصاد شهری و روسای ادارات سرمایه گذاری  و مشارکت های مردمی مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، نوید خاصه باف در این نشست اظهار داشت: با ارائه راهکارهای تخصصی جهت رفع معضلات و مشکلات موجود امیدواریم شاهد تحولی ارزنده در زمینه جذب سرمایه، مشارکت و مولد سازی  در سال جاری  باشیم.  

خاصه باف، ۹۰ درصد اقدامات و اصلاحات درخصوص موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری در شهرداری تهران را ماحصل نشست‌های تخصصی و کارشناسی شده در این حوزه برشمرد و افزود: زنده و پویا نگه داشتن شهر برای نسل های آینده مستلزم تلاش و کوشش دست اندرکاران و مدیران شهری است.  

در ادامه رضا ولیزاده معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۳ در خصوص اقدامات مشارکتی منطقه در زمینه رفع معضل پارکینگ اظهار داشت: بررسی های مطالعاتی مهمی در خصوص احداث پارکینگ های  آسانسوری در انتهای معابر منتهی به بزرگراه شهید مدرس انجام شده و به زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد که هر کدام براساس متراژ و ظرفیت معبر بین ۴۰ تا ۶۰ خودرو گنجایش دارد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۳ افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است از نمای این پارکینگ ها جهت اکران و نمایش تبلیغات شهری استفاده شود.
 

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 39494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =