طرح تحول نگهداشت شهر با  جدیت بیشتری در منطقه ۱۴ پیگیری می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ گفت: طرح تحول نگهداشت شهر در فصل تابستان با جدیت بیشتری در منطقه ۱۴ پیگیری می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی افزود: با توجه به تشدید گرما در فصل تابستان و روزهای اخیر و نیاز بیش از پیش به خدمات نظافتی، اجرای طرح نگهداشت شهر به عنوان یکی از وظایف ذاتی شهرداری، به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

مرادی با بیان اینکه اجرای طرح نگهداشت شهر اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری منطقه است، یادآورشد: طرح تحول نگهداشت شهر در تابستان با بکارگیری کلیه ظرفیت‌ها و امکانات در تمامی حوزه ها در محلات ۲۱ گانه درحال اجراست.

برزگر مرادی افزود: شستشوی مخازن، زیرمخازن، تابلوها و جداره‌های پوشیده شده از پوستر و برچسب، کف‌تراشی و شستشوی کانیوها و لایروبی انهار، رفت ‌و روب معابر، جمع آوری پسماندهای خشک، نظافت باغچه‌ها و زیر پل‌های فلزی ریال، طعمه گذاری موش، ساماندهی فضای سبز و ... از مواردی است که در طرح نگهداشت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به رسیدگی به درخواست صدها مطالبه و احصاء نیاز شهروندان از آغاز تابستان تاکنون، یاداورشد: خدمات رسانی در حوزه نگهداشت با اولویت درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷، پایان هر هفته مورد ارزیابی قرار گرفته و با بکارگیری ظرفیت‌ها و با محوریت نواحی و محلات در بحث خدمات شهری استمرار دارد.

انتهای پیام/

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 39575

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =