توجه به مسائل مذهبی و برنامه‌های توسعه ای شهرری حائز اهمیت است

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار جدید منطقه ۲۰ با همراهی حسین نصراله معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امورایثاگران شهرری، حجت الاسلام معبودی مشاور شهردار در امور دینی و احمد محمدپور رئیس روابط عمومی منطقه ضمن حضور در دفتر امام جمعه شهرری با آیت الله شاهچراغی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله شاه چراغی ضمن تبریک انتصاب رضا شنگی به عنوان شهردار منطقه ۲۰؛ با تاکید بر اهمیت اجرای فعالیت های شهرداری منطقه ۲۰ با اولویت خدمت رسانی به شهروندان، گفت: هویت شهر تهران وابسته به ری است و توجه به موضوعات تاریخی، مذهبی و هویتی بسیار حائز اهمیت است.

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه توجه به مسائل مذهبی و برنامه های توسعه ای شهرری حائز اهمیت است گفت: شهرری با عنایت به وجود مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان مجاور همواره میزبان خیل عظیمی از زائران است و تعامل و همکاری مدیریت شهری این منطقه با آستان مقدس برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و تبلیغات محیطی در مناسبت های مختلف افزود: به منظور خدمت رسانی به  زائران حضرت عبدالعظیم (ع)، عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی تمهیدات ویژه از سوی مدیریت شهری این منطقه به ویژه در معابر منتهی به حرم آن حضرت انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 39653

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =